سرخط خبرها

ناکامی مهاجمان استقلال مقابل دومین خط دفاع ضعیف لیگ

  • کد خبر: ۱۹۹۳۴۸
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
ناکامی مهاجمان استقلال مقابل دومین خط دفاع ضعیف لیگ
استقلال در حالی موفق نشد دروازه فولاد خوزستان را باز کند که حریفش با ۱۷ گل خورده دومین خط دفاع ضعیف لیگ را بعد از صنعت نفت دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در شرایطی به دربی می‌رسد که در دو بازی گذشته خود موفق به کسب پیروزی نشده است.  

جواد نکونام، اما بنا داشت پیش از این بازی حساس تیمش با روحیه بیشتری گام به میدان دربی بگذارد، اما عملاً از رسیدن به خواسته‌های خود ناکام ماند تا با دو تساوی پی در پی به دربی ۱۰۲ برسد.

در بازی با فولاد خوزستان، اما بار دیگر ضعف‌های خط حمله استقلال آشکار شد و مهاجمان این تیم در حالی که با یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های دفاعی لیگ برتر روبه‌رو شده بودند، نتوانستند دروازه این تیم را باز کنند.


فولاد خوزستان تا قبل از بازی با استقلال ۱۷ گل خورده را در کارنامه خود می‌دید و با توجه به صدرنشینی استقلال تصور بود که شاگردان نکونام بتوانند در این بازی دروازه حریف خود را باز کنند، اما هیچ یک از مدافعان استقلال موفق به گلزنی نشدند.

حتی مدافعان آبی نیز که در بازی‌های قبل جور مهاجمان گل‌نزن استقلال را می‌کشیدند نیز در این بازی به توفیقی دست نیافتند تا استقلال با یک نمایش بحث برانگیز اهواز را به مقصد تهران ترک کند.

علاوه بر ضعف گل‌زنی در خط حمله استقلال، اما آبی‌ها در خط میانی نیز عملکرد ملال‌آوری از خود باقی گذاشتند و نتوانستند در این بازی عملکرد موفقی را به جا بگذارند.

در این بازی نکونام بار دیگر از حامدی‌فر در ترکیب اصلی استفاده کرد که هرگز در حد و اندازه استقلال ظاهر نشد. آرش رضاوند نیز یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این میدان بود و دیگر بازیکنانی که در خط میانی به کار گرفته شده بودند مانند جلالی هیچ حرکت مثبتی برای افزایش بار هجومی استقلال و رسیدن به دروازه فولاد انجام ندادند.

تنها بازیکنی که مقابل فولاد نمایش قابل قبولی داشت مهدی مهدی‌پور بود که در کمال شگفتی نکونام او را از زمین بیرون برد تا عملاً دست استقلال خالی شود.

بازیکنان جانشین نیز در دقایق پایانی بازی نتوانستند گره بازی را به سود استقلال باز کنند و سعید مهری و زبیر نیک نفس به مهره‌هایی فاقد کارایی لازم تبدیل شدند تا در آستانه دربی این علامت سؤال بزرگ مقابل نکونام و شاگردانش قرار بگیرد که به واقع آیا با این هافبک‌ها و مهاجمان گل‌نزن شانسی برای کسب پیروزی باقی خواهد ماند یا خیر؟!

این‌طور به نظر می‌رسد که نکونام در دربی چندان هم کار راحتی پیش رو ندارد و با این بازیکنان نمی‌توان با قطعیت از پیروزی آن‌ها مقابل پرسپولیس نیمه‌بحران‌زده سخنی به میان آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->